Selasa, 16 Mac 2010

spesis baru peminat gewang killer XXX

16,03.2010.teamlempayun berkesempatan menduga lubuk-lubuk di sungai Membakut bermula dari pukul 8.00 am dan berakhir pada pukul 12.30 pm.Trip reece ini adalah untuk mengenal pasti lubuk-lubuk berpotensi untuk diserang pada masa hadapan. Tiada sambaran Ungah mahupun Selungsung dicatatkan. Mungkin keadaan air yang terlalu masin dan keruh laut menyebabkan ikan agak pasif.Tak, mengapa.Jangan jara..kata si Tay.

Boleh laaaa...tiada selungsung pun, selungtir pun jadi laaa..hehehe

Titir juga berminat dengan gewang ini. Cuma pilihan kali ini adalah warna rainbow. Sentapannya di bawah daun nipah memang mengujakan.

Siapa lagi pemilik bedukang ini kalau bukan si Tay.hehehehe..Memang sinonim sangat gewang kau ni dengan bedukang. Apapun, karan broooo!!

close-up gewang dengan aksesori single hook yang begitu kukuh tancapannya. Sayangnya, mangsa adalah sang bedukang.Memang berat juga ia melarikan joran.Kalau lah Selungsung, sah lesen pertama aku ni...sekali tu selungkang!hehehe

Buntal ini agaknya geram dengan gewang ni. Ia membedal gewang bukan sebagai makanannya,tetapi mungkin sebagai musuh, saingan, rakan ataupun betina.Memang miang betul buntal ni.hehehe.

sememangnya gewang ini memberikan banyak kelebihan kepada pemiliknya. Selain harganya yang murah, ketahanan badannya dan binaan lidah yang tebal amat menyakinkan jika mendapat sambaran padu. Selain dari itu, ia juga didatangkan dengan matakail mustad.Saya sarankan kepada rakan caster untuk memiliki gewang ini sebagai koleksi lures box anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan