Rabu, 6 Januari 2010

retirement


Bakau yang berwarna silver hitam sudah tiada dalam pasaran manakala warna merah putih adalah generasi kedua selepas silver hitam. Kini ia juga amat sukar ditemui dipasaran.tidak pasti jika masih terdapat dikedai2 pancing semenanjung.Kedua-duanya memang killer untuk Ungah terutamanya warna silver hitam.Lihatlah kesan taring Ungah yang terdapat diseluruh badannya.Puluhan Ungah telah diperdayakan oleh keduanya.

Kini, kedua-duanya telah disarakan dari perkhidmatan kerana sayang dengan prestasi lampaunya.Mereka tinggal sebagai koleksi berharga yang tidak akan dijual dengan apa harga sekalipun.Namun,jika ada sesiapa yang terserempak dengan gewang jenama ini di mana2 kedai pancing di Malaysia ni, tolong beli dan saya sanggup beli dengan harga double.terimakasih.

3 ulasan:

  1. bebaru ni ada beli gewang bakau dive apa dah namanya... tapi bukan macam di atas... sebab cincin tundaan yg saya beli tu di bibir gewang bukan di muncung... insya'Allah kalu jumpa akan belikan...

    BalasPadam
  2. ok tu pen.makasih banyak2 lah atas kesudian tu.amat2 dihargai.

    BalasPadam
  3. gewang jenis tu aku ada sbijik (red head), aku beli kat kdai pncing kwn aku kat alam mesra, aku rsa mcm masi ada kat sna..

    BalasPadam