Ahad, 25 April 2010

Pecah Tong

Seperti biasa, hujung minggu merupakan sessi untuk layan siku. Keadaan sungai yang masih keruh di kebanyakan tempat tidak mengizinkan sessi casting dilakukan. Oleh itu, trip ke bagang adalah satu alternatif yang dirasakan mampu mengurangkan kerinduan terhadap karan.Keghairahan untuk segera ke bagang dijejaskan oleh ketibaan YB yang agak lambat di Jeti.Aparaaa...disiplin makin kurang wooo..
Tebal Pipi atau Umpak didaratkan oleh Tay menggunakan umpan hirisan anak Temenung.

Mamat ni benar-benar cemerlang dalam trip layan siku ni. Kali ni, seekor lapih berjaya dijerat menggunakan umpan hirisan anak ikan rumahan.Sayangnya, kecemerlangan nya ini di kurangkan degreenya dengan kehilangan player...ingatkan buang tulang ikan, sekali tu player daaaa...heheheh

Hehehehe, umpan anak ikan temenung hidup dan dilayangkan separuh air. Sambaran ganas pada mulanya disangka perbuatan bapak GT atau Banglus.Namun, apabila ia mula memberatkan diri dan melekap di dasar, apa lagi kalau bukan si pari-pari.

Lenguh badan woo..ini bukan lagi layan siku, malah layan pinggang dan torso sekali.berat dianggarkan melebihi 10 kg. Sayangnya tiada timbangan untuk mengesahkannya.

Sessi makan-makan di bawah lindungan pokok bakau.nyaman dan redup.

hasil tangkapan Juan yang maintain dengan seekor anak Tenggiri. Minggu lepas dapat, minggu ni dapat lagi.Punya lah nasib baik..

Hasil tangkapan Tay yang semakin cemerlang. Boleh dikatakan, hasilnya meningkat setiap minggu.

Ini bukannya aqiqah, tapi majlis membagi-bagi harta.hehehe..riuh tuan punya pasu sayur wooo..

Punyalah membuyuk mamat dua orang nih. Aku punya pari, dipotong-potong, tapi itu Tenggiri dan Lapih masih bulat dibawa balik wooo..hehehe...pura-pura tidak ingat lagi tu.hehehe

Sememangnya pari ini sedap dimasak kari. Namun, aksi menewaskannya lagi syok.video pecah tong akan menyusul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan