Isnin, 7 Disember 2009

The Fake Rapala Shad Rap shallow

Petang tadi aku singgah disalah sebuah hypermarket di Kota Kinabalu.Ketika melintasi sudut sukan,aku ternampak gewang yang amat menyerupai Rapala Shad Rap Shallow diver.hehehehe..gewang tiruan.Aku keluarkan dari bungkusannya.Memang serupa tapi ringan laa..sebab ia diperbuat dari bahan plastik..mungkin fiber.Bukannya dari kayu balsa untuk gewang ORI.Memang lawak,tetapi aku terpangggil untuk mencubanya.aku sambar lah 2 biji.Tunggu masa sesuai,aku akan laporkan prestasi gewang ini.jika berkesan,pas ni confirm dipajak.heheheShad rap silver black spot dan shad rap green stripes.ada lagi sebiji warna marlboro.tunggulah dulu.kedua-duanya akan dicuba jika ada masa lapang.Memang murah dengan harga bawah RM 10 aja.make up pun boleh tahan.Tak salah jika dijadikan koleksi dalam kotak gewang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan