Sabtu, 16 Julai 2011

Sticker kereta teamlempayun versi baru

Berasaskan perkataan Sharkskinz,menunjukkan pengetahuan dan ilmu memancing kita hanya setakat kulit ikan sahaja.Ada banyak lagi perkara yang belum kita ketahui dalam dunia hanyir ini.Oleh itu, kita hendaklah agresif seperti jerung dalam aspek menimba ilmu dan yang penting, jangan kedekut ilmu.
Sticker versi terbaru teamlempayun..berminat?anda boleh letak nama sendiri jika ingin memiliki sticker ini.Ia juga sebagai tanda bahawa teamlempayun bersahabat dengan semua pemancing dan pengilat.

Ianya boleh didapati dalam dua saiz iaitu kecil dan besar.Imej agak brutal, namun seperti tagline kumpulan Jambu,"muka legend, hati ada taman"...sedia kongsi ilmu.
Penggunaan warna yang memantulkan cahaya, akan timbul menyerlah apabila dipanah cahaya ketika memandu di waktu malam.

Usaha gigih azri banyak membantu menyerlahkan penampilan sticker ini.Banyak kerjanya bro, sebab penggunaan dua tone warna.Keduanya disusun secara manual.Tangan cepat gemuruh memang tak boleh buat kerja ni.
Sticker ini milik Tay.


sedia untuk dilekat..nampak agak garang.Tapi orangnya ehem..ehem...hehehehe


Azri sticker yang memiliki studio sendiri yang beroperasi di Pekan Bongawan. Orangnya ramah dan kreatif.Beliau memang jenis boleh runding punyeeee...!!


Sticker milik Juan...Lontoi yang bermaksud Seluang...memang merendah diri lah kata ko..


Versi awal yang sempat diterbitkan.

Oleh itu, kalau terserempak dengan pemilik kereta yang memakai sticker ini dimanapun jua, kita adalah sahabat. salam ikhlas..lempayun

1 ulasan: