Isnin, 13 Disember 2010

salam muhibbah

salam muhibbah kepada semua rakan caster.
post rentap sungai sapat saya simpan kembali daripada diterbitkan untuk kebaikkan semua pihak.Saya memang telah membuat teguran membina yang diharap dapat menjadi pengajaran berguna kepada kita semua terutamanya bakal penulis artikel agar ia tidak berulang. Namun, post tersebut tanpa sengaja telah menyentuh emosi beberapa pihak dengan 'sedikit godakkan terhadap tahap maturity'.Walaupun saya telah mendapat terlalu banyak maklum balas melalui e mail yang menyatakan persetujuan dengan saya, namun post tersebut tetap akan disimpan sebagai peringatan.Oleh itu, saya mohon maaf terhadap sesiapa yang tersentuh,tersinggung dan teremosi berkenaan dengan tulisan tersebut.saya menyedari walaupun niat saya memang ikhlas,namun tidak semua akan menerima keikhlasan tersebut.Bagi saya, kejujuran adalah segala-galanya dalam perkongsian ilmu dan maklumat.salam.

3 ulasan:

  1. :-)
    yup semoga semua matang

    BalasPadam
  2. ya.kejujuran itu adalah satu proses menuju kematangan dan menambahkan lagi sensitiviti terhadap persekitaran kita agar kewujudan kita dirasai oleh semua orang.:)

    BalasPadam
  3. Saya sangat setuju dengan tuan. - Raymond M/Bundu KP

    BalasPadam